La belle et le bad boy!

0kommentarer

La bad belle kanske.. haha
 
Ja life is too short to be a sad, mad or upset. 
Inget kan få ner mig på jorden just nu känns det som. Jag trodde jag var en ledsen och nedåtgående männske. Men det känns verkligen inte så. Allt är bra, jag ler med hela jäkla kroppen. 
 
Ingenting är fel just nu. 
Do whatever you please. And I'll hang on. Talk and laugh, live the life made for me. 
Alone or beside someone. I do not know. 
 
Men nu vet jag vad jag ska hitta på i alla fall. Det är så dags att sussa kudden. Imorgon så är det söndag och kvällsjobb!
 
Men vad vore en blogg utan lite klagan.. Alltså UL varför? Ingen buss imorse. Klockan 5.20 stegade jag ut till hållplatsen och väntar. Väntar lite till... klockan blir 5.45.. 20 minuter sen. Näädu jag måste till labbet, starta upp och köra prover. Känner mig lite viktig jag hahah. Så jag ringer min lillasyster och väcker henne för att be henne köra mig till Uppsala och vad gör männsken? Joodå hon väcker sin lilla härliga sambo och de båda kör mig ända fram till entren. Fantastiskt! <3 
 
UL bajs! 
Lollo och Johannenens typiskt bra! <3 
 
Så nu är jag är en arg männske på UL. Glader annars! 
 
Det firades med go mat på Tjena Garden (nja China, precis som jag haha uttalas annorlunda men ja) 
*vissel vissel carbday lalala
Synd bara att förskolan hade barnkalas med trettielva fjortisar som skulle skräna som helsefyr... Det är en restaurang inte jääkla donken. 
Tror banne mig dom åsså hade kastat ut dom. 
 
Nu känns jobbet gott igen! Hoppet har tänts. Transporthunken har återvänt! Lyckan är banne mig total!
Yeheey.
Som jag ska ragga. not hahah. Han är fööör snygg och upptagen säkerligen. 
 
Nu har katten somnat så jag gör nog samma. Godnatto! 
 
Hejs Chinow.
 
 

Kommentera

Publiceras ej