Playin the game like a boss

0kommentarer

Nobody here knocking on my door. 
Nobody ringin' my telephone naow. 
And I don't even know how I survived... 
 
But I did! 
 
Det är söndag igen, för nittioelfte gången, nästa helg jobbar jag, Det är långhelg och jag är sååååklart jävla ledig på torsdag. Just den här gången känns det rakt igenom förjävlajävligt. 
Men... det är vad det är. Jag ska tvätta och kanske träna. Vi får se. 
Kanske håller jag mig utanför Uppsala, kanske inte. 
På fredagen är det kvällsjobb, till 19.45 sen är det morgon, tidigt som bara hejsan. och söndag kväll. Mhm det heter ju långhelg så då är den fan lång åsså. Uäk! 
 
I don't even know how I survived. 
I keep on smiling anyway. 
 
And here on after I play the game, with my heart locked up somewhere far away from any of you guys ;)
 
Ha det gott! 
Chinow
 
 

Kommentera

Publiceras ej