Wiheey dance and sing til' life fall out your butt.

0kommentarer

Hade en helt okej slapp dag på jobbet idag. 
Träffade alla på jobbet igeen. I vanlig ordning, Vissa hade en lika bra dag som jag, andra hade en mindre trevlig dag, men det blev många skratt och festkomittén fick sig några alternativ haha. 
 
Det kommer nog helt klart bli en blöt fest känner jag, vissa kan bli ganska roliga att se onyktra. 
Andra mindre.. 
 
Men helt klart en rolig kväll som jag ser fram emot. 
 
Något mer spännande har jag nog inte att säg. Telefonen är inne på service och den andra gammelluren är lite trött i batteriet så den pallar inte alls samma arbetsdag som min döda telefon. Touchen är trasig så vi får se vad dom finner med den.
 
Katten är det lika mycket fart på som vanligt. Hon skrämmer skiten ur mig när hon kommer flygande över skärmen. Haha.
Dags att äta något och sen svänga sina lurviga i duschen, 
 
Ha det hejs.
 
Chinow
 

Kommentera

Publiceras ej