12 days of freedom starts...

0kommentarer

NAOW!! 
Hur börjar man bättre en ledighet än att .. uhm städa hela jävla lägenheten med en illsint katt runt fötterna. 
Ja för tusan. 
Sen sist har det hänt litegrann. Min illsinta katt Sigrid har fyllt ett år. 
Jag har dessutom blivit utskälld av en tant för mitt fullkomligen ovårdade språk. 
Jaa, de som känner mig och läser denna blogg vet att jag för mig med ett ganska så lättsamt språk och det är inga konstigheter. De som känner mig ordentligt vet också att jag inte för mig med detta språk proffessionellt. 
Förrutom när jag jobbar 10 dagar i sträck och en kollega går över gränsen. Ja.. jag skällde ut denne person för en ganska lättlöst händelse. 
 
När jag städat köket ska jag gå och handla lite mat. Slänga lite tidningar och glas etc.
Sen.. imorgon ska det umgås med L. I muppsala ^^ 
 
Sen har jag gått och blivit med iphone, en 4s mer bestämt. Den ska serva mig fram till mitt abonemang på 3 går ut. Just nu är jag över förväntan nöjd 
 
Jag har äntligen en telefon som kan ta kort och lyssna på musik osv. Ett normalt telefonliv med andra ord. 
 
Men nu ska jag dra liv i snabeldraken, ha det hejs! 
 
Chinis

Kommentera

Publiceras ej