Bortblåst trötthet.

0kommentarer

Eftersom jag sov skitdåligt igår och förmodligen tappat bort ett eller två prover på jobbet så borde jag verkligen skalla mig till sömns. Men nu klockan 8 känner jag äntligen livet återvända. 
Den som är sugen på mina kommentarer och åsikter om det mesta kan känna sig fri att slå en plingeling. 
I can talk the fat legs of a donkey! 
 
Sigrid är inte heller slö men hon sov iaf lite. Nu är hon faktiskt trött och ligger på min arm. Hon är en rejäl goding den lille märten. 
 
Får se om jag tuppar av av sömnbrist inom kort. Tills dess! Upplev mig så mycket det går. 
 
Schinini 
Jag skiter i din karriär, var du ska! Men.. Jag bryr mig i dig och allt du är! Varken mer eller mindre. Skrämmande, ja.. men sån är jag! Där ser du också vilka som är skitskaft samt guldkorn. 
 
Fridens liljor! Hejs!

Kommentera

Publiceras ej