Inget förvånar mig längre.

0kommentarer

Efter en dag av tidigt jobb och en massa sömn är jag fortfarande trött. Snart dags att gå tillbaka till sängen för mer sömn. Imorgon är det kvällsjobb och det ska bli ganska skönt. Hoppas det inte strular till sig. 
 
Ja, inget förvånar mig. Vissa personer måste älska att göra saker mer komplicerade och svåra för sig. 
Jag har varit med om att retura till ett ex vad som känns som hundra gånger och det fungerar i alla fall aldrig. Ändå försöker folk. Utan att förstå att när det en gång är slut så är det trasigt för alltid. 
 
Det är inte upp till mig att predika om sådant. Det är förmodligen en läxa du måste lära dig på egen hand, den hårda vägen. 
 
Men när det drabbar mig gång på gång blir jag bra less. Jag har också upplevt saknaden av när det faktiskt var bra. Hur personen man en gång älskat letar fram de gamla känslorna i en. Verkligen... 
Vad det egentligen gör är sätter dig i fördärv. 
Det är sådant jag avlägsnar mig ifrån. Därför har jag ett ex och vi ska inte ses. Någonsin igen. Jag vill inte fördärva honom med hopp likväl som han inte ska få fördärva mig igen. 
 
Det är liksom färdigt. 
 
Ta lärdom. Behöver du ditt ex, ja varför gjorde ni slut då? 
Alla fall är olika men en regel är ovillkorlig och det är den. Gör man slut för lättvindigt så får man ångra sig. Ensam. Då är man inte redo för en seriös relation, för seriösa relationer avslutar man inte utan att ta upp striden. Man försöker allt. 
När det är slut ändå.. är det oåterkalleligt. 
 
Relationer är som hus, går en glödlampa sönder köper du inte ett nytt hus. Du byter helt enkelt lampa.
 

Det är så dags att sova igen. Jag har ätit för mycket godis, behöver vara sharp imorgon. 
Längtar till ledigheten. Kan hända att jag går ut och vänder upp och ned på stan. See ya there! 
 
Hejs
Chinow.

Kommentera

Publiceras ej