Löpenad

0kommentarer

När känslorna leker lambada i hjärnan och hjärtat ja, då går jag ofta ut på en promenad i ett mörkt Österbybruk. 
Så var det ikväll. Men som vanligt med mig så räckte det inte med en promenad idag utan mina ben pinnade på som fan rent ut sagt och jag fick denna promenad till något av en intervall-löpenad. 
 
Så en smula svettig och uppe i varv. Väldigt skönt. I leggins och munkejacka samt linne. Jaa.. inte sexigast i stan men helt klart snyggare än Agda 87.
 
Foxy, oh baby listen now
I've made up my mind,
I'm tired of wasting all my precious time
You've got to be all mine, all mine...
 
 
 
Hörlurarna fick sig en rejäl testning i alla fall. De klarade den med bravur ock. 
 
Men nu ska jag rulla omkull i sängen. Gonatt!
 
Chinow. ~♥
 
 
 
Ännu en rödhårig bild. Hejs!
 

Kommentera

Publiceras ej