My timing is off like always

0kommentarer

Det är sådär när jag mår sämre, jag målar och kluddar. Det blir inte så vackert men det ger ett utlopp. 
När jag inte har någon att gråta hos. Eller det har jag men jag vill inte öppna mig. Det brukar alltid bita mig där bak. 
Ingen förstår. Eller känner mig så väl att jag kan öppna upp. Bara spy ur mig det. 
Ingen har tiden. 
 
Jag vet att jag är stark nog. Jag är bra helt enkelt. Men. 
Vem älskar någon som är så trasig. Vem vill vara med en splittrad krossad person? 
 
One day someone will hug you so hard, so sincere that all those shattred pieces come back togheter. 
 

 
Det finns de som jag saknar, min bror, jag vet att du förmodligen hatar mig just för att min far inte gjort dig väl. Men jag saknar dig! Något otroligt. 
 
Ja, just idag är en sådan dag. En tårfylld, skitdag faktiskt. 
 
Nu ska jag sova lite. Gonatt.
 
Chinow.

Kommentera

Publiceras ej