Lay down lies

0kommentarer

Ibland får man ta en tugga av det sura äpplet och inse att man faktiskt inte behöver tugga och svälja. Ja ibland har man turen att få spotta ut det äckliga man trodde man så tvunget tvingades igenom. 
 
Tack. 
 
Jag rider ut stormen om och om igen för dig. Krigar som en ensam allierad i ett kanske redan förlorat slag.
Hur det än går, om jag dör på kuppen. Du är värd det. 
Jag borde hata dig. 
Men alla omständigheter och en välbekant känsla av att detta inte är allt. Jag höjer min yxa, vrålar ut mitt krigsvrål och går till attack. Om och om igen. 
Allt för dig. 
 
Det är söndag, jag och Sigrid har tvättdag, allt för känslan av rena sängkläder emot en nyduschad hud. Så. Underbart!
 
Nu ska vi mysa en sväng innan tvättmaskin ett och två är torra. 
 
Hejs! 
 
Chini

Kommentera

Publiceras ej