Ledig tisdag.

0kommentarer

Idag var det ledigt, imorgon jobbar jag kväll. Jag har egentligen inte gjort något produktivt idag. Jag har träffat min bästa kompis L och vi tog en promenad och kikade lite på den lokala loppisen. Hon gjorde ett par fina fynd. 
Sen surplade vi i oss lite kaffe och myste med Sigrid. 
 
Nu har hon susat hem och jag har lagat enchiladas. Den som undrar hur det ser ut och vad det är? Jo det är kyckling fräst i tomatpuré, vatten och lite kryddor, gärna starka. Det ska vara sting. 
Men som en del av er vet så äter inte jag LCHF (så mycket iaf) utan jag äter numera vegetariskt. Allt för min lille mages skull. Så jag använde givetvis ingen kyckling, men låt mig säga, det gick precis lika bra med quornbitar. Vill man göra den vegansk så tror jag att det går med tofu. 
Denna röra lägger man på ett tortilabröd viker in kanterna och rullar ihop den för att sedan ha på lite ost och vid sidan av detta hade jag dijonsenapmajonäs. Tillåt mig att säga att det var gött som f*n.
 
Imorgon ska jag gymma gymma gymma innan jobbet, älskar verkligen det. 
 
Nåväl ha det gött.
 
Chinow

Kommentera

Publiceras ej