The return of a fool.

0kommentarer

Jag är trött nu. Jag vill bara skrika åt honom att försvinna långt bort. För allt han gjort mig är ond, mörk smärta. 
Jag kan inte för jag är en sån där snäll människa. Mitt år, min tid är nu. Nu ska du ut för alltid! 
 
Den jag verkligen vill ha kvar bara drar sig längre undan och faktiskt, jag tror jag också drar mig undan. 
Jag är faktiskt bara en obetydlig vän man kan skriva till om man inte mår bra eller vill skratta. Jag är bara ett tillbehör till din app på telefonen. 
Nog så tragiskt egentligen. 
Den skadade räven ryggar tillbaka med svansen mellan benen. 
 
*sigh* Jag ska jobba imorgon, kväll och morgonpass på söndag. Forgive, forget and move forward like you're on a fuckin mission!
 
Vegetariskt gör verkligen under för min mage.. 
Japp, gymmet, simhallen och spinninghallen, min eviga ståndpunkt här i livet. Det enda jag förlitar mig på. Det och det ändlösa ljudet av tunga löpsteg mot asfalten. När jag springer från mina demoner.
 
YouMeAtSix - Ny skiva, bra grej just nu! 
Ha det hej!
 
China

Kommentera

Publiceras ej