En mysig kväll.

1kommentarer

Igår kväll var det middagsbjudning hemma hos mig och Sigrid. L och hennes gubbe kom över med goa oxrullader av finaste limosinkött. Det var fantastiskt gött. Till detta hade vi gratäng gjord på rättika. Det var så.. otroligt. 
Till detta delade jag och L, på lite gott vin. 
En helt underbar kväll med mycket skratt och mys med djuren. Lillasyster Louise hann med en liten visit och fick smaka på köttet och gratängen och var av samma åsikt som resten av sällskapet. Go mat helt enkelt! 
 
Idag tillverkar jag en fläskfilé men med vad till är jag inte säker på, kantarellsås kanske.. Nom! 
 
Jag och Sigrid ska städa ut julen helt och sen bara pösa ner oss i soffan. 
Sen ska jag göra ren lille bilen borta hos lillasyster. Den är lite snöig. 
 
Ha en lika fin söndag som jag ska ha! Hejs!
 
 

1 kommentarer

Linda

21 Jan 2014 17:59

Det var sannerligen mysigt och gott!!! Men hallå?!?! Din morotskaka då????? Den är helt klart värd att nämnas! Njomnjom!

Kommentera

Publiceras ej