Ett nytt fritt år.

3kommentarer

2010, 2011, 2012 och även 2013 alla dessa år har fläckats av kedjor. sorg och idioti. Jag har mött många bra människor dessa år tack vare dessa tumulta händelser. 
Ett par sämre människor. 
 
Detta år hoppas jag att bara de bra människorna från denna tid finns kvar. 
P, min goda vän som är precis lika störd som mig. Vore det inte för det ensamma jobbet i Skara hade vi aldrig träffats. Vilken tråkig värld detta hade varit då. 
H, vi fann varandra efter att vi redan 2010 starkt ogillat varandra och sedan efter en serie händelser fram i 2012 sträckte ut händerna mot varandra. Du främst mot mig. 
Det är jag tacksam för. 
 
Jag har dejtat, förälskat mig, gråtit, knutit nya vänskapsband, jag har varit arg och besviken. 
 
Lisa, min systers fina lilla hund som hastigt gick bort under hösten. 
 
Jag har gjort saker jag inte är stolt över. Jag har ställt upp för människor som inte är värd min energi. 
Men just detta har fått mig att inse jag är starkare, bättre och värd mer än något som bara underminerar mig. 
 
2014, du är här. Jag och min katt Sigrid är just nu. 
Du ska bli gymmets år och definitivt inte kolhydratens år. Mottot är inte en enda makaron!
Sak samma om jag är snygg till beachen, jag gymmar bara för att må gott. Kosten gör resten på insidan. 
 
Om mannen i mitt liv hittar mig detta år? Jag vet inte, jag bryr mig inte så jättemycket. Jag vill just nu fokusera på mig, mitt liv och körkortet! (haha jag och bilen ska bli ett gött par) Snart är jag precis så bra som jag vill vara och tror på det själv. Det har tagit mig 4 år men nu är jag fri! 
 
2014, ett fritt år!
 
Hejdå! Gonatt.
Chinow.
 
China 2010
 
China 2013

3 kommentarer

Haanes

02 Jan 2014 23:04

Fint att du förstår att jag försökte allt jag kunde! Jag är i en situation nu där det är omvända roller och där hon inte ger mig någon chans som jag trots allt gav dig:/

Svar: Trots allt gjorde allt skit du någonsin gjorde, mig till en mycket starkare människa och på något underligt vis är jag förmodligen tacksam idag. Idag hade jag gjort precis som hon tyvärr, för att jag vet att ingen som inte accepterar mig för den jag är trots att jag gjort något knas eller faktiskt behandlar mig som en påse skit, den personen är inte värd att hänga upp sig på. Jag trivs väldigt bra som singel, jag vet att jag är älskad ändå och jag kan göra precis som jag vill utan att stressa in i något.
Ja, jag har mycket att på ett underligt vis tacka dig för folk som jag aldrig skulle träffat utan att jag faktiskt träffade dig, men jag skulle som sagt aldrig givit dig så många chanser som jag gjorde. Det förstår du nog själv. Ta hand om dig och tänk på vad alla dessa struligheter ändå har lärt dig. Ingen är perfekt, alla gör fel, det är så det är att vara människa. Sist jag kollade var du också det. Hejs! :3
China.

Frallan

03 Jan 2014 12:40

Härligt att höra Mangon! :D

2014 blir ditt år :)

Svar: Mhm bästa året på ingång!
China.

OddMolly

04 Jan 2014 01:11

Efter alla gånger man försöker ge alla en ärlig chans att ändra på sig så kan det fortfarande bara gå käpprätt åt h*lvete.
Kärleken ÄR blind. Tyvärr, och alla ser inte att man gör allt vad man kan för att limma ihop de små delarna av porslinsdockan som precis gått sönder.

Svar: Du har väldigt rätt, för när det tar slut så går det inte att laga. Det är som om något förblir trasigt, hur mycket man än saknar, hur mycket man än försöker, det går som det går, åt fanders. Man vaknar tillslut och inser att man överlevde, är fri och förbannat awesome :D
China.

Kommentera

Publiceras ej