Inleder helgen med jobb!

0kommentarer

Ja idag så var det bara att kasta sig upp ur sängen utan någon sömn. Nästan. Av någon anledning så har jag inte kunnat sova alls. Satt och stirrade i köket med Sigrid kring bordsbenen. Drack lite te och funderade. 
På väg till jobbet så får jag ett par tråkiga nyheter och dagen har bara börjat. Det enda goda ur det är troligtvis att jag kanske förstår varför jag var vaken och inte kunde somna. 
 
När dimman lägger sig så ser man människor för vad det verkligen är. När drogen släpper, gör det ont och abstinensen är stor, men när du är fri, så känner du dig som ny. 
 
Senare på dagen ser jag en kollega i tårar, för att skydda henne och hennes familj så tänker jag inte läcka något.
Män som slår kvinnor har inte rätt att leva, det vore vara belöning på att skjuta ihjäl sådana. 
Dessutom tänkte jag på min familj då hon förlorat en närstående familjemedlem. Hur fort det faktiskt kan gå. 
Fy, nej, man kan bli arg på sina nära, men när de är borta är det för gott. Då kan inget i världen få dem tillbaka. 
Jag ska aldrig gå till sängs osams med någon. Någonsin. 

Imorgon blir det till att jobba kväll igen. Fortfarande inga kolhydrater och snart ska jag besöka gymmet. 
Det kommer bli awesome.
Söndag blir det samma lika, jobb från 13.30 - 21.15. Suck it up! 
 
Sigrid är trött och det är jag också, nu ska vi sova.
 
 
Ha det hej. 
Chinow.

Kommentera

Publiceras ej