Trettondag jul.

1kommentarer

Japp, tretton dagar efter julafton, jag har hunnit jobba 4 dagar av dessa. Imorgon ska jag för första gången i år jobba dagtid. 
Jag ska direkt kastas iväg på upplärning. Det ska bli lite spännande, dock hade jag hoppats på att få gå en vecka på manuell hematologi eftersom jag precis fått mitt körkort på de analyserna. 
Men nu ska jag lära mig koagulationsanalyserna. 
 
Imorgon ska jag gå till gymmet igen. Det kommer vara tungt, jobbigt och ganska motigt överlag. Men jag måste se om mitt knä är knas, för hör och häpna, jag ska en gång för alla bli ett med löpningen utomhus. 
Jag har ALDRIG varit glad i det, men nu är det en ny era på gång. jag ska bli löpningsfrälst! 
 
Dags att kasta ut julen, och städa lite. Nästa vecka byter vi ut gardinerna. 
Ska kika på lite fönsterlampor också. Men viktigast är nog att jag måste ha bakbromstjofräsare till min lilla vinröda kärlek. Bilen. 
 
Nåväl dags att göra istället för att orda om det! 
Ha det hejs
 
Chinow

1 kommentarer

Haanes

08 Jan 2014 14:31

Bakbromstjofräsare ja;D

Svar: Vet du inte vad det är menar du?
China.

Kommentera

Publiceras ej