Den där tystnaden.

0kommentarer

Oigenomtränglig och förgiftande. Som en stumfilm utan humor. Ja.. Sån är våran vänskap nu. Snart flyttar du vidare från platsen vi först möttes. Platsen jag såväl känner en hatkärlek till. Nej, jag vill inte att du flyttar. Inte från Munken, från din lägenhet och .. regnet. 
 
Platsen där jag strypte och kvävde min så starka smärta skapad av en annan. 
Så som vi kom att bli varandras torn, en stöttepelare i en annars karg värld.
 
Men sen katten var ur bagen så är inget sig likt. 
 
Jag har hört att det inte ska regna i sommar. 
-Nej, det ska det förmodligen inte. Det ska troligtvis aldrig mer dofta av nyregnat och aldrig mer ska jag lycklig hoppa i vattenpölar tillsammans med dig.

Jag har sökt semester från den 3e juli fram till den 30e. Men man vet aldrig men som det ser ut nu blir det inga som helst extrapass till semestern.
Far som fyller 65 ska firas. 
 
Men nu ska jag sussa ikull. Mitt knä är precis skit och jag ska springa en mil.. ja men visst. Här är vi optimister! 
 
Gonatt. 
China.

Kommentera

Publiceras ej