I'll be alright.

0kommentarer

Tisdag och givetvis så har jag jobbat, sådär som man gör en vanlig tisdag. Imorgon har jag bytit tur med en kollega på jobbet och tagit hennes kvällsskift. Det är gott med kvällspass så jag tog ett på fredag med. Haha. 
 
Jag och min lillasyster testade dagen till ära Österbybruks gym. Litet och halvmysigt, men verkligen tillräckligt. Jag kommer tillbringa en del tid där samt i bassängen. 
 
Två semslor blev det för min del idag. Ena torr och rälig och den andre med vaniljkräm go bulle och grejer. Den var bra. 
 
Imorgon blir det ambulansgymmet igen. Det är lägligast och störst hehe. 
 
Sigrid har ätit lite semla åsså haha. :P 
 
Nu ska jag förpassa mig till duschen. 
 
My head's underwater
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind
 
Jag är okej idag, kommer fortsätta vara det. Imorgon, nästa vecka och nästa år. 
 
Ha det hej. 
 
Chinoe

Kommentera

Publiceras ej