Don't ever lie

0kommentarer

To me. 
 
Jag brukar föredra den onda sanningen framför en söt bitterljuv lögn. Men som vi vet så kommer ju alltid sanningen fram förr eller senare. 
Ju snabbare jag kan glömma dig då ju bättre. Men jag är inte den som oroar mig i onödan. Eller i alla fall vill jag tro det. 
 
Jag fick fjutt på min lilla mixer, som jag blev glad. Detta innebär smoothies every morning! Eller i alla fall att ha med sig till jobbet som frukost. För vem tusan äter frukost klockan halv 5? 
 
Två dagpass varav måndag kl 7, 3 kvällar och en helg av arbete. Ja, men det är fint. På tisdag är det dags för blodomloppet och jag tänker, med stor ångest ta mig runt 5 kilometer istället för målet på 1 mil. Det är surt men säsongen har inte alls varit min. 
 
Såhär en och en halv månad kvar till semester så är vädret överjävlit bra. Så idag myste jag och även delvis Sigrid ute i solen. 
 
  
Ha det fint Chino

Kommentera

Publiceras ej