Frustrationen, lyckan och smärtan.

0kommentarer

Påväg med att få en urinvägsinfektion, eller kanske redan drabbad av den. Jag vet inte. Symtombilden är i alla fall komplett och trots hängig så är jag och lär mig på barnlabbet. 
 
Det kommer bli ett par morgonar jag börjar klockan 7. 
Så då får jag gå på avdelning. Ta prover på småttingar. Det är ganska annorlunda mot vad jag gjort tidigare. 
 
Skönt då jag är väldigt trött på mitt jobb som det är nu. Så sen kanske jag kan byta jobb utan problem. För nu vill jag inte vara kvar en månad till på mitt vanliga kneg. 
 
Ja en kall Valborg har kanske satt sina spår med UVI och lite nedåtgående humör.. men jag hörde att solen skulle återkomma. :P Bådar gott det i alla fall. 
 
Mina händer är sönderspritade och självsprickiga, tranbärsjuicen är intagen och snart ska jag lägga mig vågrät i sängen och vänta in fredagen. För sen är det helg! Då kommer min lillasyster hem från Spanien. Hurra. 
Bilen ska fixas inför ombesiktningen. Det är bajs, men det ska nog gå. 
 
Nej, nu ska jag skalla kudden och svälja mina frustrationer. 
I can't make you love me. But I can wish all the happiness in the world to you. And whatever that means.
Go for it! I will have your back.
Love will find the way. And I are ment for something big.
Something important to me. 
 
Ah well...
 
Godnattis! 
Chinow

Kommentera

Publiceras ej