Det brinner i bröstet.

0kommentarer

För delar av det som var finns alltid kvar.
 
Det omöjliga tar bara lite längre tid - Winston Churchill
 
Semester i halvtid. Ja alltså tiden springer på och jag gör absolut ingenting förutom handla kläder och dricker vatten typ. Ont i halsen har jag ock.. det känns bra kass.
 
Jag ska precis ut och springa igen. En sak jag aldrig varit särskilt bra på i mitt liv. Förutom då jag var tillsammans med H.. Wow allt för att komma ifrån en så trist person givetvis undermedvetet.
Nu går allt sakta och tungt men jag krigar på. En dag ska jag njuta av en löptur ute i det gröna.. ish.
 
Nåväl får väl ta mig i kragen och kasta mig ut, sen väntar en lång skön dusch, fridens!
Regntvättad luft i love!
 
Min luciavän. Ibland orkar jag inte. Du river min kropp som tusen små knivar.
Aldrig ska du se tårarna du skapar, bara leenden jag lurar dig, och alla andra med.
Vi var aldrig skapta att vara nära vänner. Mitt ljus, du ska stilla dimras ner. Till en svag låga jag som en fluga stilla dras till och svävar intill.
 
Gonattos!

Kommentera

Publiceras ej