Gallspyarmåndag!

2kommentarer

 Hon var stark.
Kanske vek sig hennes styrka ibland. Kanske kunde hon inte göra allt hon så milt tackat ja till. Kanske var det så att hon precis som alla andra vanliga dödliga var mänsklig. 
Högt uppe, långt inne i hennes inre. Dit ingen någonsin når, sitter hon tryggt.
Ibland är det kallt, ensamt och förbannat frustrerande att aldrig känna sig prioriterad.
Hon valde detta själv. Just därför att smärtan av att förlora är fan värre.
 
Min diskmaskin är trasig, jag har försökt fixa detta as men misslyckats. Jag har tagit kontakt med försäkringsbolag och reparatör.. Nää men jag kan inte vara hemma imorgon eftermiddag när han nu bokar in en tid. Jag jobbar 8-17 -.- 
 
Försökte få lite assistans med att kanske ha någon som kan möta reparatören. Nej, det fanns ingen tid till detta tyvärr. 
Ibland.. ja väldigt mycket ibland nu för tiden så vill jag bara rymma till någon som bryr sig om mig, sätter mig som prioritet i sitt liv. Så jag för en sekund i mitt liv kan få slippa känna att jag ska bära hela mitt liv ensam. Att jag är värd en sekund av eran tid... 
 
Idioter
Mera idioter
När det passar er
Det finns bättre att lägga energi på
 
Så förbannat less.
Tyvärr inser jag varför jag håller mig ensam i denna värld. Jag är avskyvärd och det är resten av mänskligheten också. 
#offerinlägg
 
Hejs!
 
 
 

2 kommentarer

Anonym

02 Mar 2015 19:29

Snart så flyr du till mig och då jävlar ska vi rocka sockorna av etablissemanget!!!!!!!

Anonym

02 Mar 2015 22:53

En stor kram kusin!! 💗

Kommentera

Publiceras ej