Högskoleprov och hemmamys

1kommentarer

Vaknade tidigt klockan 7 och klädde mig i mysarkläder. 5 timmar av provskriveri. 5 block á 55 minuter. 
Första blocket som jag tyckte gick okej var testblocket. Det räknas alltså inte med. 2a blocket de första av 2 matteblock gick ganska dåligt. Jag blev allt för nervös och tog tid på mig. Kontentan av detta var säkerligen felaktiga svar och två helt missade svar. 
 
De två återstående verbala delarna gick tyvärr sämre än den första kändes. Så där förlorades en hel del poäng ock. Sista kvantitativa delen gick bättre i känslan. Rent resultatmässigt gick det inte alls. Tyvärr. 
Jag överslagsräknade mitt resultat och allt som allt kan jag fått allt mellan 0.9 - 1.4. Det betyder alltså bättre lycka i höst. 
 
Jag har valt att räkna med att det kan ta mig ett par gånger för att fixa det resultat jag vill ha. Jag är realist på det viset. 
 
Det blir således en vår och sommar med inplanerat högskolepluggande. Men fan, jag ska ha så roligt i sommar! Så den biten kan jag ta :D 
 
Japp detta år kommer bli bättre än alla dessa år so far. Hej med sig!
 
Hejs!
Chinis :*

1 kommentarer

Anonym

28 Mar 2015 22:24

Yo go biddliibiii!!!!!!!!!

Svar: :O kick ass
China.

Kommentera

Publiceras ej