Våfflor med en smak av kartong

1kommentarer

 Det är ju som bekant våffeldag idag. Trots att jag äter lchf så tyckte jag att ja, men jag kan ju ocklså ta del av glädjen av våfflor.. 
Hahah! Njae så jag införskaffade mig ett järn och invigde det idag. Svängde ihop ett bra recept av 56kilo.se
Men.. Så missar jag de där 2 dl grädde som ska vara i smeten. Gissa om det blev som att tugga på en bit papper. Åt två våfflor och slängde resterande. Det blir alltså skadjurspaj igen i matlådan imorgon tjuhuu. 
Det gör i och för sig inte ett duggans eftersom den var fantastiskt god. 
 
Nu ska jag ta min träningstrasiga kropp och kurra ihop mig med all välrdens kringfarande tankar. Imorgon är en annan dag.
 
I just wanna see your face light up again. But somehow I lost the ability to make you smile. 

1 kommentarer

tvåbåtar&lockiöra

27 Mar 2015 23:29

:)

Kommentera

Publiceras ej