När en blir så förbannat trött.

0kommentarer

När ett forntida minne.. En fossil kan man likna det vid, inte riktigt förstår vidden av ett hejdå. En blockering.. osv. 
Jag har RADERAT allt! Du finns inte mera! Ditt nummer är raderat, dina sms, dina mail. ALLT. Fan. Tröga lilla sorgliga människa. 
Så illa, så mycket smärta du förfogade mig och som du lärt mig tolerera så länge. Du ska inte kontakta mig mer, inte på denna blogg, inte någonstans! 
 
Fatta vinken.
 
Fridens på dig! 
 
Nu ska jag duscha efter gymmet och sen ska jag sova mig en sväng. 
There is this reason why she only stay friends with men. They are not allowed any closer than that. All the men she has known. All of them has caused her so much pain. Tears in her eyes. Scars on her heart. 
No more. 
She will be the ruler. She will set the game. 
The Hes will only follow her lead!

Dags att skalla kudden och ladda för ännu en dag med gym och jobb!
Tack hejs!
 
 

Kommentera

Publiceras ej