New year new me osv...

0kommentarer

Ett nytt år brukar innebära att man vill skapa nya vanor, bli ett bättre jag. Ofta nyttigare, friskare och fräschare. Man vill träna och hålla igång, äta nyttigare, sluta röka, skaffa gymkort och bla bla bla. Mitt mål detta år är att vid nästa nyår så ska jag trivas i mina kläder. Det är allt uttalat om det, jag har inga krav på storlek, material, eller vad jag faktiskt har på mig. Nä så länge jag trivs och känner mig snygg.
 
Jag ska också försöka ta mig högre än nivå 2 i pole dance. Äta minimalt med kolhydrater och bara njuta av livet i allmänt. Blir jag snyggare på köpet är det ett plus.
Min löpning går även den framåt.. tjihii! Jodå jag var ute idag. Minus 20 och isglassar till ben, jag kände inte ens av att jag sprang. Telefonen tyckte att det var ett idiotisk påfund däremot. Batteriet laddade ur och precis när jag sprungit klart så dog telefonen.
Men jag är glad att det rycker framåt och jag gillar det mer och mer, kanske kan jag bli en såndär vardagsmotionär som river av en mil bara sådär.
 
Nej, jag har väl inte direkt så stora förväntningar på det här nya året, bara att mina nära och kära får ha hälsan ett år till. Att det blir en fin sommar med mycket njuteri och ledighet. Just nu verkar det lovande, iskall vinter = brännvarm sommar med stekande grillar på var balkong.
 
Om jag fortsätter mitt solidariska singelliv? Det vet jag inte och jag ämnar låta ovetskapen löpa på. Jag älskar livet som det är, även om jag är färdig med Österbybruk och kanske även Klinisk kemi.
Var livet tar mig låter jag vara osagt, jag åker med bara!
 
Ta hand om er och hej så länge.
Fridens!

Kommentera

Publiceras ej